| |
|
starosta
Za popelnice a stočné se platí od 15.února. Poplatek za popelnice je třeba zaplatit do 28.února, poplatek za stočné je možné uhradit do 30.června.
|
Před 14 hodinami
|
|
|
Zachovalová
Aničko máš pravdu, také si myslím, že zastupitelstvo v tomhle ohledu zaspalo. Výběrové řízení mělo být již na podzim, ale nevím z jakého důvodu se nekonalo, kdo ho zastavil. A dělat ho teď, když se má jít k zápisu je hodně hodně pozdě. Z tvým komentářem souhlasím a nejde házet vinu na rodiče, ale malinko na tom podíl mají, když jim bylo řečeno, že bude nová ředitelka, bude i klub a oni to vzdali. A myslíš si , že rodiče vědí do čeho jdou ve Slavkově, zda se jim učitel bude líbit? Myslím, že vždycky je to sázka do loterie. Je pravda, že mají obavy, kdyby šli k zápisu ve Vážanech a potom to nevyšlo, zda je ve Slavkově vezmou. A zastupitelstvo? otázky je potřeba klást na zastupitelstvu, ale to bude až koncem února. A už bude pozdě, teď to budou otázky, co budete dělat s prázdnými prostory, kde byla ZŠ.
|
Před 30 dny
|
Pišová
Ano, samozřejmě, vždycky je sázkou do loterie, jaký bude učitel Vašeho dítěte, to souhlasím. Ovšem dát dítě do první třídy, kde VůBEC netuším, kdo vlastně bude učit (kdo by to výběrové řízení vyhrál, pokud vůbec by byl zájem o to, stát se ředitelem naší školy), je natolik důležitý krok, že je logická obava rodičů. První třída je prostě zásadní krok do života dětí, kdy se většina dětí "rozhodne", zdali bude školu milovat anebo nebude. A co kdyby vyhrál výběrové řízení ředitel, který nikdy neučil prvňáčky, má například zkušenosti jen s deváťákama, nebo učil pouze např. výpočetní techniku, tedy člověk, který nemá s prvňáčky zkušenosti? A třeba nikdy neučil malotřídku? A co když sám nový ředitel usoudí, že mu to nepůjde a rozhodne se odejít v průběhu roku, sotva si to vyzkouší? Ve Slavkově ačkoliv osobně ty učitelky třeba vyzkoušené rodiče nemají, přece jen již na ně dostanou reference od ostatních žáčků. Na druhou stranu - kdyby již vloni, když bylo jasné, že se první třídy neotevřou, ale přesto škola bude ten rok fungovat, bylo vyhlášeno výběrové řízení na nového ředitele, byla by letos již osoba nového ředitele a učitele známa, žádní prvňáčci by nebyli "pokusnými králíky", také školní klub již mohl být vyřešen, během roku by se všichni mohli s novým ředitelem seznámit a rodiče by již letos věděli, do čeho jdou. Takto nevědí nic, nevědí zdali se někdo do výběrového řízení přihlásí, nevědí jaký ten dotyčný/á bude, nevědí, zdali nový ředitel bude podporovat vznik "školního klubu", prostě je zde příliš mnoho otazníků. Otázky na zastupitelstvu se kladly bezpočtukrát, ovšem snaha o záchranu školy prostě nebyla. Kdyby byla alespoň taková snaha, jaká byla, když se zakoupila na dluh sociální budova proto, aby ji náhodou nekoupil někdo jiný, mohlo to teď vypadat s budoucími prvňáčky úplně jinak.
|
Před 30 dny
|
Hanušová
Aničko máte pravdu,už loni tu byla jiskřivá diskuse na toto téma a obec vůbec nereagovala...jen chci připomenout paní učitelku z Hrušek,která má snahu nastoupit do Vážanské školy.Chtěla přijít k zápisu.Škoda,že to nejde udělat takto přímo a musí se vypisovat výběrové řízení.Pokud tedy k němu dojde.
|
Před 30 dny
|
Zachovalová
Andrea ještě zapoměla napsat, že učitelka z Hrušek by podporovala klub, i by se na něm podílela. Zkrátka je pozdě a vůle zastupitelstva, až na malé vyjímky, tady nebyla. A sociální budova? ta mě taky leží v žaludku, hlavně když se na zastupitelstvu začne vykládat, že na to či ono(např. hřiště MŠ) nejsou peníze.
|
Před 29 dny
|
Petr Smejsík
Dobrý den dámy, jen malá poznámka, kdyby na loňském zasedání, kde se řešila otázka školy, paní učitelky řekli, že jsou ochotny si změnit pracovní dobu, taky by to ušetřilo spoustu času a zbytečných otázek.
|
Před 28 dny
|
Hanušová
Tak to ne!Tohle vůbec neleželo na bedrech učitelek z mateřské školy.
|
Před 26 dny
|
.......
No hlavně, že to má zastupitelstvo na koho hodit-ubohé!!!
|
Před 26 dny
|
Petr Smejsík
Ubohé je, když se někdo neumí ani podepsat. Jinak s touto diskuzí končim, protože jediné co je, tak že za všechno může zastupitelstvo. Každý občan se může nějakým způsobem angažovat. Každý má nějaké známé a různé možnosti. Dokonce na podzim jsem na zastupitelstvu z řad občanů slyšel, že zjistí, jak to s družinou nebo dětským klubem je. Do dneška zprávu zastupitelstvu nikdo nedal. Jmenovat nebudu. Nikdo nedošel s nějakým reálným nápadem. Jen pořád výmluvy na to a na ono. Kritizovat je velice lehké. Tak pojďte a pomozte. Něděláte to pro zastupitelstvo, ale pro Vážany....
|
Před 25 dny
|
škola
Proboha lidi, co pořád řešíte a snažíte se neustále na někoho svalovat vinu (hned na rodiče, na ředitele, na učitelky v MŠ, na zastupitelstvo). Berte to prostě tak, že rodiče se rozhodli (jistě po důkladném zvážení pro i proti) dát svoje děti do větší školy do Slavkova a je to jejich "svaté právo". Při vší úctě k vážanské škole si myslím, že ty možnosti, které obě slavkovské školy nabízejí, jim žádná venkovská škola nemůže dát.
|
Před 25 dny
|
|
|
Andrea Hanušová
Koukám,že krev se nezapře.Dopíšu a vidím komentář od babi....jen jsem se chtěla omluvit za případné hrubky :o(
|
Před 21.1.2012 10:54:00
|
|
|
Zachovalová
Chci se omluvit i druhý komentář jsem napsala já, nemám ráda anonymi
|
Před 21.1.2012 10:31:00
|
|
|
evča
V dolní hospodě...
|
Před 28.12.2011 21:01:00
|
Zachovalová
Ondro děkuji
|
Před 29.12.2011 16:43:00
|
|
|
Ondřej Hloužek - Omluva
Drobná chyba při zobrazení fotek odstraněna.
|
Před 29.12.2011 14:26:00
|
|
|
Pišová
Tak to je tedy strašné, když se člověk zamyslí, co se mohlo stát!! Jezdí tam jak splašení, jen se za nimi práší.
|
Před 23.11.2011 14:56:00
|
|
|
Martina
Krásný úlovek. Aještě mám dotaz. Kdy plánují myslivci ples? Díky za odpověď.
|
Před 7.11.2011 15:18:00
|
Myslivecký ples.
Myslivecký ples je plánován na 26.11.2011. O podrobnostech budeme veřejnost včas informovat. David Halamka-jednatel MS
|
Před 7.11.2011 21:43:00
|
|
|
Josef Hloužek
Vážená paní Pišová, k Vaší žádosti o doslovný zápis /citace přítomných v přesném znění/ z průběhu jednání zastupitelstva mám několik poznámek. Dle § 95 zákona 128/2000 Sb. se v zápise vždy uvede počet přítomných členů zastupitelstva obce, schválený pořad jednání zastupitelstva obce, průběh a výsledek hlasování a přijatá usnesení. Potud citace zákona. Jednání zastupitelstva je v průměru dlouhé 2 – 3 hodiny. Celou dobu probíhá dialog mezi starostou, zastupiteli a občany. Není povinností a ani v silách zapisovatele zaznamenat každé slovo, které je na zasedání vyřčeno. Z tohoto důvodu je zaznamenávána jen základní myšlenka příspěvků. A opravdu se může stát, že nezapsáním celého obsahu diskusního příspěvku dojde k částečnému zkreslení. Přitom ani Vaše dnešní vyjádření k otázce pronájmu soc. budovy není naprosto stejně stylizováno tak, jak bylo předneseno na zastupitelstvu obce. Připomínám jen, že na začátku každého zasedání je vznesen dotaz, zda někdo z přítomných nechce provést zápis z jednání. Pokud si myslíte, že zápisy z jednání jsou nedostatečné, nic Vám nebrání přihlásit k této činnosti a provést doslovný zápis k Vaší plné spokojenosti. Děkuji Josef Hloužek starosta
|
Před 21.10.2011 12:58:00
|
Pišová
Ano, samozřejmě je mi jasné, že doslovně nelze všechny připomínky citovat, ovšem základní myšlenku je třeba zachytit tak, aby příspěvky nevyzněly v naprosto jiném smyslu, jak tomu bylo u tohoto příspěvku k paní Janečkové. Toť vše, co k tomu chci říci zde nahlížejícím, abych nevypadala jako "bestie", která bezdůvodně na zastupitelstvu odsoudila paní Janečkovou. Děkuji.
|
Před 21.10.2011 13:28:00
|
Zachovalová
zajímavý paragraf, ale nepochopila jsem, kam s tím paní Rezlová mířila
|
Před 24.10.2011 19:20:00
|
|
|
Svobodová
souhlasím s vámi
|
Před 16.10.2011 22:05:00
|
|
|
jojo
To nejde. Stálo by to moc peněz. A taky mají děcka chodit do naší školy a ne do Slavkova. Pak by bylo v autobusu volněnji.
|
Před 14.10.2011 12:50:00
|
Jája
Taky si to myslím. A začíná to už v Hruškách, zastávka plná dětí co by mohly chodit do Křenovic. Tak proč to má platit obec? Ať si autobus zaplatí rodiče dětí co do Slavkova ještě jezdit nemusí, ale chtějí, protože je to tam lepší.
|
Před 14.10.2011 13:31:00
|
Robert Spáčil
Nevím, která Jája a jojo tu píší, ale asi jejich děti nejezdí ráno autobusem do slavkovských škol. Určitě by se jim nelíbilo, kdyby cestovaly, každý den do školy, jako "DOBYTEK".
|
Před 14.10.2011 17:30:00
|
Veronika
Pan Spáčil má pravdu!
|
Před 28.10.2011 10:15:00
|
|
|
??????
Vážené zastupitelstvo, chtěl bych se omluvit, že jsem Vás obvinil z nezájmu o dolní hospodu a děkuji Vám za kroky, které jste učinili. Jen bych se chtěl zeptat, zda ještě před Vašim rozhodnutím uveřejníte na těchto stránkách zájemce, kteří se zúčastní výběrového řízení a formou ankety se zeptáte občanů, koho by vybrali oni.
|
Před 17.9.2011 22:10:00
|
|
|
Ochrana vodních toků
A co takhle zákon o vodách (vodní zákon) a ochraně vodních toků?
|
Před 5.9.2011 18:32:00
|
Ochrana vodních toků.
Ano, ale i ten se dá dodržovat a dá se podle něj postupovat s rozmyslem a bez škod. Pokud to chcete brát stylem: Nevadí že napáchám škody,hlavně že dodržuji zákon je to pro mě dost nepochopitelné.
|
Před 6.9.2011 15:00:00
|
Zachovalová
Radimovi přesně neodpovím, ale asi to příští rok vyjde na 17. března. To by se zahrádkáři napřed museli zrušit, aby se nekonal Košt.
|
Před 9.9.2011 16:02:00
|
|
|
Martin
pátek 26.8 - Zábava 3 na 3
21:00 nástup stárků
- hraje skupina Klasik
http://www.klasik.info/prvni.htm
sobota 27.8 - 14:00 průvod stárků obcí
20:00 Krojovaná zábava,
- hraje nejlepší kapela PODBORANKA :)
http://podboranka.wz.cz/
21:00 nástup stárků
|
Před 21.8.2011 14:15:00
|
Marie
Tak to už nebude ani v sobotu dopoledne zvaní stárků?
|
Před 21.8.2011 20:05:00
|
Martin
Zvaní stárků bude jako vždy v sobotu v 10:00 hod.
|
Před 22.8.2011 10:03:00
|
|
|
starosta
Kolotoče by měly přijet v pondělí 22. srpna. Minimálně by mělo být hali-gali (podobné vlnové dráze), ruské kolo, skákací hrad, dětský kolotoč, popřípadě ještě něco dalšího - pokud se na zastávku vleze.
|
Před 16.8.2011 7:55:00
|
Pája
Děkuju.
|
Před 17.8.2011 10:36:00
|
|
|
Zachovalová
Aničko, pokud se jedná o tuto několikaletou záležitost nebo i o jiné akce, neřešila bych to na těchto stránkách a to ztoho důvodu, že občanů a hlavně těch starších, kteří mají přístup na internet je málo a není to objektivní.
|
Před 12.8.2011 19:03:00
|
Pišová
To máte pravdu, já si to uvědomuji, že se sem dostane málokdo, ale jaksi mě nenapadá, kde jinde to řešit, když na zastupitelstvo se taky bohužel nedostanou. Jen mě to tak napadlo, že by se s tím třeba dalo něco dělat.Nechci
|
Před 12.8.2011 19:28:00
|
Martin
Retardéry??? Proboha na co?
|
Před 14.8.2011 14:39:00
|
Ajahanuska
Má Martin děti,nebo nemá?Na co asi!!! (retardér zrovna ne,ale něco to chce)
Jen chci ještě dodat-jak hovádka boží jezdí po vesnici hlavně místní.
|
Před 26.8.2011 21:35:00
|
Martin
Ajahanuska: "retardér zrovna ne,ale něco to chce". --- Vždyť to říkám, na co retardéry?
|
Před 27.8.2011 10:59:00
|
|
|
Starosta - pár informací:
Na jednání stavebního úřadu dne 21. dubna na stavbě motokrosové dráhy jsme spolu s místostarostou důrazně požadovali ukončení navážení materiálu po komunikaci nad vinohrady (samozřejmě přes obec také také ne) do 30.6.2011. Na tomto jednání byl stavebník vyzván ke splnění dalších požadavků ze strany odboru životního prostředí MěÚ Slavkov a KrÚ Jihomoravského kraje, Správy a údržby silnic Vyškov a stavebního úřadu MěÚ Slavkov. Dne 1. 8. vydal stavební úřad rozhodnutí, kterým opětovně nařizuje stavebníkovi zjednání nápravy a doložení požadovaných dokladů (včetně ukončení navážení zeminy) nejpozději do 30.8.2011.
S průběhem jednání dne 21.4. byli občané seznámeni na 5. zasedání zastupitelstva obce 27.4.2011. V zápise z tohoto jednání je uvedeno:" starosta nemá žádnou možnost, jak pokračování stavby zamezit. Povolování či zákaz stavby je pouze v kompetenci stavebního úřadu." Mimo zápis bylo mnou v souvislosti s termínem 30.6. řečeno: " Nevím ale, jak to zastavíme, to snad budeme muset překopat cestu." O skákání pod kola náklaďáků však nepadlo ani slovo.
Na dalším jednání zastipitelstva byli občané informování, že proběhlo stavební řízení na opravu silnice Vážany - Slavkov a že při tomto řízení pracovníci správy a údržby silnic předpokládali, že během dvou měsíců bude ukončeno výběrové řízení na dodavatele opravy a tedy někdy v měsíci srpnu bude s opravou započato. Podle čerstvých informací výběrové řízení vyhrála firma Strabag. Právě probíhá 30 denní lhůta na možnost odvolání se nevybraných účastníků výběrového řízení a po této lhůtě může být podepsána smlouva. Nicméně stavbyvedoucí firmy Strabag plánuje nástup na opravu počátkém září s délkou provádění opravy cca 1 měsíc.
Navážení vidíme všichni, ale jak to zastavit? Poraďte!
|
Před 12.8.2011 10:28:00
|
Zachovalová
Je pravda, že pan starosta neřekl, že se bude stavět autům do cesty, ale že to zastaví, i kdyby měl překopat cestu a jít kvůli tomu i k soudu.
|
Před 12.8.2011 11:32:00
|
Beranová
Paní Zachovalová a to je právě to, co nás obyčejné obyvatele obce zajímá, jak a hlavně kdy to zastaví, termínů pro ukončení už bylo snad dost, nemyslíte?
|
Před 12.8.2011 12:17:00
|
Dana Rezlová
Mám návrh jak zastavit navážku na motokrossové dráze:
Trestní oznámení dle paragrafu 272-1 trestního zákona. Je s podivem, že to ještě ze zastupitelstva nenapadlo!
|
Před 23.10.2011 18:30:00
|
starosta
40/2009 Sb. ZÁKON ze dne 8. ledna 2009 trestní zákoník, § 272 Obecné ohrožení:
(1) Kdo úmyslně způsobí obecné nebezpečí tím, že vydá lidi v nebezpečí smrti nebo těžké újmy na zdraví nebo cizí majetek v nebezpečí škody velkého rozsahu tím, že zapříčiní požár nebo povodeň nebo škodlivý účinek výbušnin, plynu, elektřiny nebo jiných podobně nebezpečných látek nebo sil nebo se dopustí jiného podobného nebezpečného jednání, nebo kdo takové obecné nebezpečí zvýší anebo ztíží jeho odvrácení nebo zmírnění, bude potrestán odnětím svobody na tři léta až osm let.
|
Před 24.10.2011 7:56:00
|
|
|
Ajahanuska
Tož včera jsem se také vlekla za nákladním autem,jelikož řídím jen od dubna je pro mě zatím nemožné ho předjet.Kdy tedy konečně přestanou jezdit?
|
Před 26.8.2011 21:26:00
|
|
|
petr
Ty větve, podle toho kolik jich bylo, by tam musel někdo dovézt vlečkou. Takže podle mě je tam dali pracovníci na obci. Proto jsem napsal, že byl snad přistaven jako služba pro občany.
|
Před 10.8.2011 11:20:00
|
|
|
Josef Hloužek
Nový jízdní řád pro období od 25.7. do 31.10. je umístěn na autobusové zastávce. Celá změna spočívá v tom, že autobusy budou odjíždět o 3 - 5 min. dříve jak ze Slavkova, tak i z Křenovic, aby dohnaly předpokládané 3 - 5 min. zdržení jízdou po obchvatu Slavkova. Z toho plyne, že z Vážan do Křenovic již pojedou stejně jako doposud, opačným směrem s již zmiňovaným časovým předstihem. Pozitivní je, že na odjezd autobusu z Křenovic po příjezdu vlaku se nebude muset tak dlouho čekat.
|
Před 21.7.2011 8:34:00
|
|
|
Svobodová
Také děkujeme všem ,kteří se postarali o pěknou akci ..rybářské závody.Bylo to super a moc jsme si to užili .
|
Před 13.6.2011 12:15:00
|
|
|
svobodová
krásný ryby
|
Před 27.4.2011 14:15:00
|
Zachovalová
Míry a váhy jsou napsané,když si kliknete na první fotku
|
Před 27.4.2011 15:17:00
|
Zachoval
Kaprů bylo 56ks,Vítek měl největšího 90/14,5kg,Honza 95/16,8kg a sumci měli 221/80kg,zdoláván 1,5hod a 228/75kg,45min.Chyceno na malý cejny.
|
Před 27.4.2011 15:30:00
|
|
|
svobodová
nádhera,zajímalo by mě kolik měřili a naco se chtili?
|
Před 27.4.2011 14:20:00
|
|
|
anonim
ale vždit je to pravda
|
Před 17.4.2011 16:59:00
|
Ondřej Hloužek
když ten vzkaz napíšete slušně, tak ho tam nechám.
|
Před 17.4.2011 18:35:00
|
anonim
a ještě jeden dotaz na co si máme dát pozor??
|
Před 18.4.2011 14:27:00
|
Ondřej Hloužek
V případě opětovného zasílání nevhodných příspěvků, můžu zakázat přístup na stránky
|
Před 18.4.2011 19:59:00
|
anonym
to by bylo asi nejlepší
|
Před 19.4.2011 18:39:00
|
|
|
zachovalová
Paní Jarmila Černáková
|
Před 12.4.2011 20:59:00
|
|
|
Josef Hloužek
Využívám této rubriky k prezentaci divadla v Boleradicích. Nevím totiž, jak často jsou otevírány pozvánky v odkazu Zpravodaj/pozvánky, kde jsou jinak zveřejňovány všechny pozvánky, které přijdou elektronicky na obecní úřad. Poprosil bych tedy při této příležitosti o vyjádření návštěvníky naších stránek, zda kolonku "pozvánky" pravidelně otevírají.
|
Před 23.3.2011 13:07:00
|
Voice
Myslím si, že tato rubrika je málo navštěvovaná, protože nabídky těchto pozvánek jsou pro většinu občanů obce málo atraktivní.
|
Před 23.3.2011 14:38:00
|
|
|
Svobodová Květa
děkuji všem .kteří se na této akci podíleli
|
Před 24.3.2011 18:14:00
|
Zachovalová
Děkujeme za uznání,pokud se akce líbila,je to pro nás největší odměna.
|
Před 12.4.2011 20:56:00
|
|
|
Zachovalová
Další fotky budou zveřejněny později.
|
Před 13.3.2011 22:26:00
|
|
|
Zachovalová
Zkusit se má všechno a ono se to povedlo.Myslím,že i tato kniha si získá své příznivce.
|
Před 5.3.2011 20:39:00
|
Ondřej Hloužek
kdy budou zveřejněny fotky z koštu slivovice?
|
Před 13.3.2011 18:49:00
|
|
|
Ondřej Hloužek
jsem nevěděl, že u vodárny byla taková serpertina
|
Před 5.3.2011 18:25:00
|
Martin
Ještě se podívej na Mušov, ten je taky dobré ;)
|
Před 5.3.2011 18:29:00
|
Ondřej Hloužek
akorát ty stránky jsou co chvíla ve výluce :(
|
Před 5.3.2011 18:36:00
|
Martin
To bude chyba na tvém přijímači
|
Před 5.3.2011 19:14:00
|
|
|
Ondřej Hloužek
Jedná se první verzi, tak prosím omluvte případné chyby. Momentálně optimalizováno na Internet Explorer 8 a výše.
|
Před 4.3.2011 23:13:00
|
Ondřej Hloužek
Na Mozille Firefox funguje také!
|
Před 5.3.2011 12:00:00
|
|
|
|
|